Spółdzielcze Biuro Interwencyjne

Celem istnienia biura jest zbieranie problemów zgłaszanych przez kadry spółdzielni, odnoszących się do kwestii funkcjonowania spółdzielni socjalnych w Polsce.

W ramach biura gromadzone będą informacje o działaniach realizowanych w ramach różnych projektów finansowanych ze środków krajowych i UE, tak aby skierować właściwe terytorialnie spółdzielnie do właściwego adresata (realizującego szkolenia i doradztwo).

W miarę zgłaszanych spraw powstawać będzie podstrona zawierająca przykładowe rozwiązania problemów, zbiór dobrych praktyk i sposobów radzenia sobie z trudnościami organizacyjnymi i prawnymi.

KONTAKT
Sprawy do Spółdzielczego Biura Interwencyjnego można zgłaszać w dni powszednie w godzinach 10.00-14.00. Zgłoszenia przyjmuje Magdalena Waniewska pod tel. 228274525. Można też przesłać mail na adres m.waniewska@wp.pl. Sprawy wymagające opinii prawnej będą odsyłane do prawnika.