Ruszyła rekrutacja do udziału w cyklu szkoleń „Akademia PLN”. Zapraszamy do zgłaszania się.
Cykl szkoleń prowadzonych w ramach Akademii PLN! będzie okazją do poznania w praktyce min. narzędzi do planowania i zarządzania finansami (min. Prove it PL! oraz Planera) oraz podniesienia swoich kompetencji zarządczych w zakresie finansów.
W ramach Akademii PLN przeprowadzimy 5 szkoleń w okresie marzec – lipiec 2016 r. Będą to 3 sesje stacjonarne oraz 2 sesje w trybie on-line z następujących tematów:
- Sesja I: 14-16.III.2016 – Podstawy prawne funkcjonowania spółdzielni socjalnej – statut – kompetencje w zakresie decyzji zarządczych
- Sesja II: 21-22.IV.2016 – Sprawozdawczość finansowa (sesja on-line)
- Sesja III: 18-20.V.2016 – Analiza ekonomiczna organizacji (planowanie finansowe, budżetowanie, płynność finansowa)
- Sesja IV: 23-24.VI.2016 – Lustracja spółdzielni socjalnej jako wymiar wiarygodności instytucjonalnej spółdzielni (sesja on-line)
- Sesja V: 6-8.VII.2016 – Zlecanie zadań w trybie pożytku publicznego w ramach działalności odpłatnej i nieodpłatnej.
Szkolenia stacjonarne odbywają się w Warszawie.
Między każdą z sesji uczestnicy będą mogli wdrażać nowo nabytą wiedzę w swoich organizacjach, korzystając ze stałego wsparcia trenerów, konsultantów.
Do Akademii PLN chcemy przyjąć 12 spółdzielni socjalnych zrzeszonych w OZRSS. Z każdej spółdzielni przyjmiemy po 2 osoby (chcemy szkolić zespoły tychże firm społecznych).
- PROSIMY O ZGŁASZANIE SIĘ PRZEZ formularz on-line.
Udział w szkoleniach jest bezpłatny, zapewniamy materiały szkoleniowe, w tym narzędzia a także zakwaterowanie i wyżywienie. Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem szkoleń.
Ogłoszenie o szkoleniu znajduje się także na stronie: http://frso.pl/szkolenia-i-seminaria/akademia-pln-sciezka-dla-spoldzielni-socjalnych
Akademia PLN odbywa się w ramach projektu „Porozmawiajmy o pieniądzach! – rozwój kompetencji finansowych i zarządczych wzmocnieniem potencjału instytucjonalnego III sektora” dofinansowanego ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.